Monday, 2 January 2017

TORRAS ČOKOLADICE BREZ SLADKORJA







Današnja objava bo v celoti v slovenskem jeziku, saj vam bom predstavila dve Torras čokoladici iz slovenske spletne strani mojacokolada.si. Prijazno so mi jih poslali v preizkus in tukaj je moje iskreno mnenje.

Obe čokoladi imata 75g, torej sta malenkost manjši od klasičnih čokolad (na primer milka, gorenjka...). 

Posebnost obeh čokoladic je to, da ne vsebujeta umetnih sladil in glutena, kar pomeni, da sta bolj "zdravi" od klasičnih in ju lahko zato pojemo z malce manj slabe vesti hihi.


Prva je bela čokolada z dodano črno morsko soljo in algami, kateri ji podata prijeten slankast okus, ki se zelo lepo ujema z klasičnim okusom bele čokolade. Okusa po algah žal nisem zasledila.

Naslednja pa je temna čokolada z okusom banane. Moram reči, da je tale čokolada res zelo okusna in me precej spominja na casalijeve čokoladne bananice. 

Pri okušanju čokoladic mi je pomagala celotna družina in skupaj smo izglasovali, da je naša zmagovalka bananina čokolada, saj smo pri prvi pogrešali okus po morskih algah. 

*sladilo, ki je dodano obema čokoladama je maltitol

* cena čokolad je okoli 1,50€


Če ste ljubiteljice čokolad in rade preizkušate nove, zanimive okuse, vam čokoladi vsekakor priporočam, vendar pa bi sama, če bi se odločala za nakup bolj zdravih čokolad z manj sladkorja, rajši kupila katero drugo iz njihove ponudbe. Ne dolgo nazaj sem že opisala dve veganski čokoladici, ki ju ravno tako prodajajo na mojačokolada.si in moram reči, da sem bila nad njima veliko bolj nadušena (več si lahko preberete tukaj). 


* hvala predstavnikom mojačokolada.si za poslani čokoladici in za sodelovanje :)



~thank you for visiting my blog~ 

~hvala za obisk mojega bloga~
  


No comments:

Post a Comment