Thursday, 1 December 2016

MIXING & MATCHING FOUNDATIONS






I've never mixed foundations to make a perfect combination before... but because I'm "great" at picking shades on the internet I bought way to dark and way to light foundations so if I wanted to wear any of them I had to do a little mix and match. The first one is AVON CALMING EFFECT ILLUMINATING FOUNDATION (NUDE). I bought it because it's supposed to be glowy and it really is. It has a light to medium coverage and gives a very nice healthy look to the skin. It is a very liquidy foundation. The second one is MILANI CONCEAL + PERFECT 2 IN 1 FOUNDATION (04) which is quite the opposite from the first one. It is very thick and has full coverage but is not matt at all. This one also gives a very nice, healthy look to the skin.  They mix so nicely together and give a medium to full coverage and a very glowy, fresh finish. 

If I had to pick my favourite it would be Milani foundation just because my skin is not at it's best right now and I need a bit more coverage but overall I do love them both and I really want to buy them in the right shade to try them for real on their own. 
__________________________________________________________________________________________

Še nikoli nisem zmešala skupaj dveh tekočih pudrov, da bi naredila tisti pravi mix zase.. vendar, ker sem "zelo uspešna" pri izbiranju odtenkov na internetu in sem si kupila pretemen in presvetel odtenek, sem morala poizkusiti z miksanjem, če sem sploh hotela uporabiti kupljena pudra. Prvi je AVON CALMING EFFECT ILUMINATING TEKOČI PUDER (NUDE). Kupila sem ga, ker naj bi bil vlažilen in imel sijoč zaključek in moram reči, da ga res ima. Prav za prav, da koži zelo lep, zdrav videz. Je zelo redek puder, njegova prekrivnost pa je bolj na srednji do lahki ravni. Drug puder, ki mi je precej pretemen pa je MILANI CONCEAL + PERFECT 2 IN 1 TEKOČI PUDER (04), ki je po prekrivnosti ravno nasprotje prvega pudra, saj je ta zelo močna, sam puder pa je precej gost. Kljub temu tudi ta koži poda zelo lep, sijoč videz. Pudra se odlično mešata in koži podata super zaključek s srednjo do močno prekrivnostjo. 

Če bi morala izbrati kateri mi je ljubši, bi trenutno izbrala Milanijev puder, samo zaradi boljše prekrivnosti, ki jo moja koža trenutno zelo potrebuje, saj ni v najboljšem stanju. Drgače pa moram reči, da sta oba pudra super in bi ju zelo rada kupila v pravih odtenkih, da jih lahko preizkusim kot samostojna pudra. 




~thank you for visiting my blog~ 

~hvala za obisk mojega bloga~