Monday, 5 December 2016

MILANI AMORE MATTE LIP CREME REVIEW






Probably one of the most popular inexpensive lip product of this year has finally arrived on my blog: MILANI AMORE MATT LIP CREMES. If everybody have them then they must be good so of course I had to buy me some too. 

As expected they really are amazing. They last on lips for a very long time also if you are drinking and eating (well if you are eating greasy food then they will come of slightly but otherwise they stay on for a whole day), are very pigmented and quite easy to apply (the wand is very nice). The only thing that I don't like about them is that they wear off on the inner part of the lips quite quickly and than you have that annoying line visible but I find that problem only with darker shades. Well of course they feel a bit dry on the lips but that is normal for this type of lipsticks so it doesn't bother me that much. 

I bought three shades: EMOTION (32) which is a gorgeous dark red with a brown undertone, perfect for an evening makeup look; HONEY (30) is a darker nude with a brownish pink undertone (probably my favourite); SWEETIE (29) a beautiful everyday nude pink shade. 

All in all I really like them and think they are appropriate for an everyday or glamorous makeup look.  
__________________________________________________________________________________________

Po vsej verjetnosti ene najbolj popularnih šmink letošnjega leta, so končno prispele tudi na moj blog: MILANI AMORE MATTE LIP CREME šminke. Ker vsi menijo, da so enkratne, sem jih seveda morala kupiti in preizkusiti tudi sama. 

Kot pričakovano so tele šminkice res super. So zelo dolgo obstojne, tudi če ješ ali piješ med tem, ko jih nosiš (no če boš zagrizla v kakšen burger, se bodo verjetno malo zbrisale z ustnic, drgače pa mislim, da bodo obstale kar cel dan). Poleg tega, so tudi zelo pigmentirane in se lepo nanašajo (aplikatorček je res super in omogoča enostavno nanašanje). Edina stvar, ki me moti pri teh šminkicah je ta, da se hitro izbrišejo iz notranjega dela usnice in je potem ta črta precej opazna, je pa res, da do tega pride samo pri temnejših odtenkih. Res je tudi to, da rahlo izsušijo ustnice, vendar me to kaj dost ne moti, saj do tega pri teh šminkah pač pride ne glede na znamko ali ceno.  

Kupila sem si tri odtenke in sicer: EMOTION (32), ki je res zelo glamurozna temno rdeča šminka z rjavim podtonom;  HONEY (30) je nude šminka z temno roza / rjavkastim podtonom in je moja najljubša; SWEETIE (29) pa je nude šminkica z rožnatim podtonom, primerna za vsakodnevno ličenje. 

Na splošno so mi šminkice zelo vseč in so primerne za vsakodnevno pa tudi večerno ličenje. 

Sama sem jih kupila na spletni trgovini click2chic za 9,96€. 



~thank you for visiting my blog~ 

~hvala za obisk mojega bloga~