Tuesday, 27 December 2016

❄ FESTIVE NAILS ❄







The last part of my festive posts is here and is all about the nails. I picked up my four favourite nail polishes in classic Christmas shades. 

CATRICE nail polish in the shade THE GLAMOUREX FACTOR (24) is my favourite glittery gold / taupe. I absolutely love this one and think it is an amazing nail polish not just for the holidays but for all year round

A perfect, classic bright red nail polish for me is FAMME FATAL (16) from ESSENCE. 

White is also a perfect nail polish shade for festive season at least for me. My favourite is the one from AVON (GEL SHINE) called ICEBERG WHITE. 

And the last shade that I think is also very nice to wear in December is green. My favourite is ESSENCE WE LOVE WINTER HOLIDAYS (02) which is a dark forest green with a hint of shimmer in it. 
________________________________________________________________________________

Zadnja v sklopu prazničnih objav se nanaša na nohtke. Izbrala sem svoje štiri najljubše praznične odtenke.

Prvi je CATRICE lak v odtenku THE GLAMOURX FACTOR (24), ki je meni najlepšim metalik zlato-rjavkast lakec. Rada ga nosim skozi celo leto, največ pa zagotovo v prazničnem času. 

Naslednji je klasičen živo rdeč lakec. Meni najljubši je od ESSENCE v odtenku FEMME FATAL (16) 

Še ena, meni osebno klasična barva za božične praznike, je bela. AVONOV (GEL SHINE) lak za nohte imenovan ICEBERG WHITE je meni najboljši, ko pride do belih lakov, kateri niso vedno najbolj obstojni in enostavni za nanos.

Še zadnji pa je ESSENCE WE LOVE WINTER HOLIDAYS (02). Je temno gozdno zelen lakec z drobnimi bleščicami, za katerega ravno tako mislim, da je super za ta čas v letu. 




~thank you for visiting my blog~ 

~hvala za obisk mojega bloga~