Sunday, 25 December 2016

❄ FESTIVE LIPS ❄













Part two of my festive posts is here and is all about the lips. I don't think it is even allowed to wear any other colour then red on your lips in December haha so I decided to show you three of my favourite red toned lipsticks.

First one is CATRICE ULTIMATE COLOUR lipstick in the shade MY RED CARD (080). It is a classic bright red with a creamy finish. It is very pigmented and I think with a lip liner under, it applies easier and lasts longer. I also really like the packaging because it's very sleek and sturdy. 

The second one is from AVON (COLOURTREND) in the shade RED GLAM. This one is a dark creamy lipstick but still true red (it doesn't have a brown or purple undertone). It is very pigmented and much easier to apply than the first one and also lasts longer. Probably my favourite red lipstick. 

And the last one is much darker creamy burgundy lipstick from ESSENCE called TRES CHIC (21). I already revied this one not to long ago so if you want to know more about it you can read it here
_____________________________________________________________________________ 

Drugi del mojih prazničnih objav je tukaj, namenjen ustnicam. Predvidevam, da nošenje katerega koli drugega odtenka kot rdečega, v decembru sploh ni dovoljeno haha, zato sem se odločila, da vam opišem moje tri najljubše rdeče šminke. 

Prva je klasična živo rdeča, kremna šminka znamke CATRICE imenovana MY RED CARD (080).  Je zelo pigmentirana, a na žalost ne tako zelo obstojna in malo trmasta, kar se tiče nanašanja, a se z malo črtala za ustnice, tudi to da izboljšati. Mi je pa zelo všeč sama embalaža teh šmink, saj je zelo elegantna in kompaktna. 

Naslednja je AVONOVA (COLOURTREND) šminka v odtenku RED GLAM. Sama sem velik fan teh šmink, saj so res super, kar se tiče pigmentacije, obstojnosti in nanašanja, sploh za ceno po kateri se prodajajo. Red glam je temno rdeča, kremna šminka, pri njej pa mi je še posebej všeč to, da nima rjavega ali vijoličastega podtona, kot ga ima večina temno rdečim šmink, ampak ima res pravi rdeč podton. Je moja najljubša rdeča šminka do sedaj. 

Zadnja in tudi najtemnejša je ESSENCE šminka v odtenku TRES CHIC (21). Pred kratkim sem jo že opisala v objavi in da se ne ponavljam, si lahko več o njej prebrete kar tukaj. 




~thank you for visiting my blog~ 

~hvala za obisk mojega bloga~


 



No comments:

Post a Comment