Monday, 14 November 2016

WET'N'WILD MEGALAST LIP COLOUR ~ BARE IT ALL






Nude lipsticks are always on trend and go with every makeup look and outfit so of course among all the dark berry / burgundy shades that are so trendy right now nudes always find a place in my every day makeup drawer. This WET'N'WILD LIPSTICK in the shade BARE IT ALL is a classic nude with a peachy under tone. It is a creamy lipstick but has quite a thick formula and that's why it is a little bit more long lasting than your typical creamy lipsticks like from Essence or Catrice. It also has better pigmentation in my opinion, but it does settle in fine lines more. All in all I like it a lot and really want to try some of the darker shades too
__________________________________________________________________________________________

Šminke v naravnih odtenkih so ene mojih najljubših, saj pašejo k vsakemu makeupu in vsakemu outfitu, zato lahko tudi v jesenskem času, pa čeprav so zdaj bolj popularni temni odtenki, v mojem makeup predalčku najdete vsaj eno ali dve naravni šminki. Tale WET'N'WILD šminka v odtenku BARE IT ALL je klasična naravna z nežnim oranžkastim podtonom. Čeprav je kremna je precej težka, gosta (smiselen opis? niti ne haha..), kar podaljša njeno obstojnost na ustnicah (v primerjavi z Essence ali Catrice šminkami). Je tudi nekoliko bolj pigmentirana, a se tudi bolj useda v gubice na ustnicah. Kljub vsemu mi je zelo všeč in bi zato zelo rada preizkusila tudi kakšno v temnejšem odtenku. 

*Kupila sem jo na Click2Chic za 2,99€.  



~thank you for visiting my blog~ 
 
~hvala za obisk mojega bloga~
 

No comments:

Post a Comment