Friday, 18 November 2016

TREND IT UP 2IN1 CAMOU MAKE-UP & CONCEALER





When I read glow effect on this TREND IT UP 2 IN 1 FOUNDATION I had to get it. Sadly it doesn't look glowy on me but pretty much completely matt. However this is not a bad foundation. It has full coverage, is easy to apply (I use makeup sponge or not to dense foundation brush) and sits pretty nicely on the skin for a matt foundation (I have dry skin and it doesn't emphasise that, it only gets into the smile lines a little bit) and is long lasting too. Sometimes I mix it with a face oil and it looks amazing. 

Because I'm quite a fan of glowy skin I probably would't buy it again but I will use this one up because as I said already it is not a bad foundation. 
__________________________________________________________________________________________

Ko sem na TREND IT UP 2 IN 1 KREMNEM PUDRU prebrala, da ima sijoč učinek, sem ga seveda morala kupiti. Na žalost to ne drži, saj ima puder matt zaključek. Kljub temu puder sploh ni slab. Ima zelo dobro prekrivnost, se lepo nanaša na kožo (sama uporabljam makeup gobico ali ne preveč kompakten čopič), za matt puder leži zelo lepo na koži (sama imam suho kožo in puder tega ne povdari, rahlo se useda le v smejalne gubice), poleg tega pa je tudi dolgo obstojen. Včasih ga nanesem zmešanega s kapljico olja za obraz in potem izgleda res super. 

Ker sem sama kar velik fan sijoče kože, tega pudra verjetno ne bom ponovno kupila, ga bom pa vsekakor porabila do konca, saj res ni slab sploh za ceno. 




~thank you for visiting my blog~ 
 
~hvala za obisk mojega bloga~