Thursday, 10 November 2016

L.A. GIRL PRO CONCEAL CONCEALER






I heard quite a lot about this L.A. GIRL PRO CONCEAL CONCEALER so of course the concealer junkie in me had to buy it. First of all I'm not the biggest fan of the packaging because the product comes out weirdly and you can't distribute it evenly on the skin but it's not the worst. I got it in the shade NATURAL which is a bit too dark for me but I apply a little bit of Maybelline Fit me concealer (15) on top and they work great together. The concealer itself is very nice but I expected a bit more due to its popularity. It blends very nicely into the skin (very natural looking actually), is long lasting but I did expect a bit more coverage (it is light to medium). All in all it is a very nice concealer worth a try especially for that price but I do prefer Maybelline Age Rewind or Urban Decay Naked concealer over it.

* I actually really want to buy this concealer in a dark shade for contouring and in the coral shade for correcting dark circles.
__________________________________________________________________________________________

Ker je tale L.A. GIRL PRO CONCEAL korektor tako popularen na internetu, sem ga seveda morala kupiti in preizkusiti tudi sama. Kot prvo lahko povem, da mi embalaža ni najbolj všeč, saj izdelek ne moreš tako lepo nanesti pod oči kot na primer z običajnimi aplikatorji. Na žalost sem si kupila malce pretemen odtenek (NATURAL), vendar to rešim tako, da poleg tega korektorja nanesem še Maybelline Fit me (15) in skupaj zelo lepo osvetlita predel pod očmi. Čeprav je korektor super sploh za ceno po kateri se prodaja (se zelo lepo zabriše, izgleda naravno, je dolgo obstojen), sem vseeno pričakovala malce več sploh od prekrivnosti (ima namreč srednje močno prekrivnost). Sama veliko raje posežem po Maybelline Age Rewind ali Urban Decay Naked korektorju. 

*Kupila sem ga na Click2Chic za 5€. 

*Razmišljam pa, da bi ga kupila v zelo temnem odtenku za senčenje obraza in v  koralnem odtenku za prekrivanje podočnjakov.



~thank you for visiting my blog~ 
 
~hvala za obisk mojega bloga~


 

No comments:

Post a Comment