Sunday, 23 October 2016

TREND IT UP ~ DOUBLE VOLUME&SHINE NAIL POLISHES




When I came across DM's new "brand" called TREND IT UP I was first drawn to their nail polishes, because they have an amazing colour selection with totally my kind of shades. So of course I had to pick some. All polishes that I picked are very long lasting (5 days without chipping at least), very pigmented (one coat is enough) and very easy to apply (great brush).  430 is a beautiful muted browny peach shade perfect for fall, 260 is a gorgeous dark berry/wine shade and 080 is an all year round dusky lavender-grey nail polish. 
__________________________________________________________________________________________

Ko sem v DMu naletela na njihovo novo znamko TREND IT UP, so mojo pozornost najprej pritegnili laki za nohte. Barve lakov so ravno po mojem okusu, zato sem seveda morala kupiti vsaj 3 (vsak izgovor je dober ... moj je bil, da samo dva ne izgledata tako dobro na slikah za blog kot trije).  Vsi lakci, ki sem jih izbrala so zelo dolgo obstojni (najmanj 5 dni brez krušenja), zelo pigmentirani (1 sloj je več kot dovolj), poleg tega pa se zelo lepo nanašajo (čopič je super).  430 je lak prečudovite temno-rjavo-oranžkaste barve, 260 je tipičen jesenski temno-vijolično-rdečkast (opisovanje odtenkov mi gre odlično ja) in 080 je zelo lepe svetle vijolično sive barve, ki je primerna skozi celo leto. 



~thank you for visiting my blog~ 

~hvala za obisk mojega bloga~