Monday, 25 July 2016

BALEA WATER SPRAY & CREAM PEELING REVIEW

Hello guys!


As you my now if you follow my blog I love Balea products actually I have never tried any that disappointed me. That is why I'm always trying out new skincare and other products from them. 

When I saw that they are selling water/setting spray I had to get it.. I mean it's freaking hot outside these day and I'm also going to sea holiday soon so it's very handy to have one.


This is a water spray so it is mostly meant to refresh you but it also has nitrogen in it which makes your makeup stay on longer (I can totally confirm that because it really does). 

And it's second ingredient - water (which is also the last one) cools you down in hot summer days .. I spray it on my face and also my neck and arms all the time and it keeps me fresh and not so sweaty haha.



Besides the water spray I also got a cream peeling which is another great product from Balea. This peeling has a creamy consistency but it has a lot of very small grains in it which really exfoliate and deep-clean the skin. 


It is quite a strong/harsh peeling so if you have a very sensitive skin I don't know if you will like it as much but I absolutely love it. It makes my skin so clean and smooth. 

_______________________________________________________________________

Kot že veste, če spremljate moj blog, obožujem balea izdelke, saj me do sedaj še noben ni razočaral. Zaradi tega, zelo rada preizkušam njihove izdelke in pred kratkim sem si kupila dva nova. 

Prvi je vodni sprej, ki je namenjem predvsem temu, da te osveži v vročih poletnih dneh. Vsebuje pa (poleg vode) tudi dušik, ki podaljša obstojnost ličil. 

Meni je sprej naravnost čudovit, saj me osveži in malce ohladi v vročih dneh, poleg tega pa sem opazila, da mi podaljša obstojnost ličil, še posebej kremnih. 

Drugi izdelek je kremni piling, ki je še en super Balein izdelek. Ima kremno osnovo, ki vsebuje zelo veliko majhnih zrnc, ki super očistijo kožo (tudi globinsko). Piling je precej grob, tako da ne vem, če bi ustrezal ljudem z občutljivo kožo, ampak meni je res super, saj naredi mojo kožo mehko in čisto. Poleg tega pa piling tudi zelo lepo diši. 
_______________________________________________________________________


That is it for this post. Hope you liked it and thank you for visiting my blog <3


No comments:

Post a Comment