Monday, 30 May 2016

OPIS VEGANSKIH RAWR ČOKOLADIC

Živjo punce!


Pred kratkim me je kontaktiral zelo prijazen gospod iz spletne trgovine mojacokolada.si, ki mi je v zameno za iskren mnenje in opis na mojem blogu, poslal dve čokoladi znamke RAWR. 

Vse čokolade te znamke so presne, organske in veganske, kar nam seveda pove da ne vsebujejo mleka, jajc... Poleg tega pa ne vsebujejo nič gensko spremenjenih organizmov, umetnih barvil ter arom. 

Na spletni strani lahko izbirate med 6 okusi. Mene sta najbolj zamikali čokoladi s okusom pomaranče in mentola, zato vam bom opisala ravno ti dve.

Vse čokolade imajo isto ceno in sicer 2,99€.

 
Prva stvar, ki me je pritegnila je ta, da so čokoladice precej majhne. Sama sem namreč pričakovala čokolado velikosti male milke, gorenjke... je pa precej manjša (natančneje 60g). 

Tudi embalaža v katerih so čokoladice je malce posebna, saj je narejena iz 100% recikliranega papirja, kar se mi zdi super. Na njej so tudi vsi podatki o sestavinah, vsebnosti maščob, beljakovin... 


Sestavine so pri obeh čokoladah iste le olja, ki dajeta okus sta različna. Sestavljene so iz kakavove mase, kakavovega masla, kokosovega sladkorja, rožičev, vanilije, lucume in pa pomarančna iz pomarančnega olja in mentolova iz mentolovega olja.

No sedaj pa končno glavna stvar OKUS!! haha. Najprej nisem pričakovala, da mi bodo čokolade všeč, saj mi ponavadi take "bolj zdrave" niso najbolj okusne, a sem bila prijetno presenečena, saj so zelooo dobre. Sprva imajo okus kot kakšna temna ali pa čokolada za peko, a ju pomarančni in mentolov okus naredita zelo zelo dobri. Pomarančna me malo spominja na eno od dorininih čokolad, ki ravno tako vsebuje pomarančo, mentolova pa na tiste okusne ledene čokolade.  



Čokoladici sta se mi zdeli super in bi ju ponovno kupila. Cena se mi glede na sestavine ne zdi previsoka, je pa res, da sem pričakovala malce večji čokoladici. 

Vsem priporočam, da si ogledate njihovo spletno stran (mojacokolada.si), saj poleg rawr čokoladic prodajajo še nešteto drugih čokolad, bonbonier, pa tudi izdelke za peko, vroče čokolade in pa odlične ideje za darila. 

_______________________________________________________________________

To all of my non-slovene followers. This post is in Slovene because it's about a Slovenian online store with chocolates and I don't think they ship outside Slovenia. But my next post will be in English too. 

_______________________________________________________________________


To je vse za danes. Upam da vam je opisek všeč in hvala ker ste obiskale moj blog <3

No comments:

Post a Comment