Friday, 5 September 2014

DAY IN MY LIFE #2

Hello everybody!

Yesterday was a great day for me. Me, my brother, two cousins and my uncle went to Gardaland!! We had such an amazing day full of adrenalin and laughs. I took some pictures and I decided to show them to you. And I also recommend a trip to Gardaland to all of you guys who like roller coasters and some adrenalin rush. 

Hope you like the pictures :)




















                                    
             

                  


                  


                           



Thanks for visiting my blog <3



6 comments:

  1. Gardaland je super, zelo lepe slikce :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super slikce :) meni je Gardaland zakon, bi šla še kdaj samo me pa čisto nič ne mika stati v vrstah po tri ure samo zato da se lahko enkrat peljem :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi smo mel pa srečo :D nismo čakali več kot 20minut tako da smo celega obdelal :D

      Delete
  3. Sem kar malo obujala spomine na Gardaland zdajle, ko sem gledala tvoje slikce. In sem ti kar malo fouš :P Bi se tudi meni prilegel kakšen dan sprostitve in norčij v Gardalandu :)
    Pa super blogec, sem vesela da sem ga našla.

    ReplyDelete