Friday, 1 August 2014

I HEART MAKE UP PALETT (Go! To Heaven)

Živjo punce!

Danes bom za spremembo napisala blog post v slovenščini saj sem prejela super paletko senčil nove  znamke I <3 makeup iz spletne trgovine Ličila.si, zato da vam povem svoje mnenje o njej, na koncu objave pa lahko najdete še eno super presenečenja, ki so ga za vas pripravili na Ličila.si. 


EMBALAŽA



Ko sem jo prvič pogledala se mi je zdela paletka v kateri so senčila precej krhka in "poceni" ampak je super. Je zelo kompaktna pa tudi odpira in zapira se super. Tako da sem s samo embalažo zelo zadovoljna pa tudi nekaj posebnega je saj je okrogle oblike. 


SENČILA


Tale paletka je kot nalašč zame saj so v njej sami super odtenki senčil, ki jih zelo rada uporabljam in to so seveda neutral senčke. Mi je pa še posebej všeč da je tudi nekaj zelo lepih senčk, ki imajo rožnate in vijolične podtone (mogoče me to malo spominjajo na Iconic 3 paletko). 

Paletka sestoji iz 12 bleščečih senčk in 7 mat senčk. 

Use senčke so zelo lepo pigmentirane (tudi mat senčke) in se super lepo nanašajo. 

Malo me moti samo to da so manjše senčke res majhne in je malce težje priti do njih s čopičem, ampak je tudi to rešljivo :D

Srednjo okroglo senčko se lahko uporablja tudi kot rdečilo za lica ali highlight, saj je zelo lepe nežno roza barve. 

(večje svetleče senčke)

(majhne svetleče senčke)

(mat senčke - svetlejše se slabše vidijo saj so podobne barve kot moja polt)



MOJE MNENJE

Paletka je super in bi jo priporočila  vsem puncam, ki imate rade neutral odtenke tako kot jaz.
Sama jo bom zagotovo zelo veliko uporabljala tudi v jesensko zimskem času. 


* cena je 9,95€ (res da ni najbolj poceni ampak se splača kupiti saj je res super)



PRESENEČENJE

Ličila.si so za vse moje bralke pripravili majhno presenečenje in sicer vam podarjajo brezplačno poštnino do konca meseca avgusta. Uporabiti pa morate kodo BLOG-POSTNINA. 




Upam da vam je bila objava všeč in hvala za branje <3



For all of my English readers I will just say that this palett is great (nicly pigmented and easy to apply) and I recommend it to all of you. 

1 comment:

  1. Love the colors, really pretty!
    Thanks for checking out my blog, I followed you back on gfc. Keep in touch!
    Natalie

    www.maralmuse.com

    ReplyDelete